Tiedote koronaepidemiaan liittyen

24.11.2020

Pääkaupunkiseudun koronakoordinaatioryhmä ja Etelä-Suomen aluehallintovirasto antoivat perjantaina 20.11.2020  uusia linjauksia alueen koronavirustilanteen parantamiseksi.

Uudet rajoitukset ja suositukset otettiin käyttöön, kun koronakoordinaatioryhmä linjasi pääkaupunkiseudun (Helsinki, Vantaa, Espoo, Kauniainen) siirtyneen koronaepidemian leviämisvaiheeseen. Pääkaupunkinseudun uudet rajoitukset ja suositukset astuvat voimaan 23.11. ja ovat voimassa 13.12. asti. Järvenpään ja Keravan tennisvalmennukset jatkuvat normaalisti, mutta noudatamme huolellisesti aikaisemminkin käytössä olleita ohjeitamme:

- Harjoituksiin tullaan vain terveenä ja täysin oireettomana

- Vältetään ryhmien sekoittumista => toteutetaan niin, että tunnit loppuvat aina viittä vaille ja seuraava ryhmä tulee sisään edellisen ryhmän poistuttua

- Vältetään pukutiloissa oleskelua ylimääräisten kontaktien välttämiseksi

- Vältetään pelaajien osalta turhaa oleskelua hallissa ennen ja jälkeen tunnin!

- Toivomme, että vanhemmat odottavat hallien ulkopuolella lasten harjoitusten ajan tai vaihtoehtoisesti käyttävät kasvomaskeja, jos haluavat seurata harjoituksia hallin sisällä

- Muistetaan turvavälit mahdollisuuksien mukaan

- Vältetään fyysistä kontaktia toiseen pelaajaan

- Valmentaminen tapahtuu etäisyyden päästä