Tiedote koronan vaikutuksista seuran toimintaan

10.4.2020

TIEDOTE 22.03.2020 (päivitetty 10.04.2020)

PYSÄYTETÄÄN KORONAEPIDEMIA YHDESSÄ!

Järvenpään Tennisseura noudattaa valmennusten suhteen viranomaissuosituksia ja Tennisliiton linjausta. Seuran harjoitukset on keskeytetty Järvenpäässä ja Keravalla ainakin 13.5. asti koronaepidemian takia. Suomalaisten terveys on nyt etusijalla ja haluamme, että me kaikki yhdessä pysäytämme koronaepidemian! Erityisesti kannamme huolta työntekijöidemme terveydestä ja työpaikoista.

Valmennusmaksujen osalta pyrimme toimimaan mahdollisimman joustavasti ja siksi tarjoamme seuraavia vaihtoehtoja:

1) Kuukausittain valmennuslaskunsa maksaneiden valmennettavien osalta emme laskuta harjoituksista 16.3. jälkeiseltä ajalta. Heidän osaltaan laskutus palautuu normaaliksi toiminnan jatkuessa (aikaisintaan
13.5.). Tämä on ns. oletusmalli.

2) Koko kevätkauden laskunsa jo maksaneille hyvitämme peruuntuneet harjoitukset. Tällöin pidennämme keskeytyneen sisäkauden valmennusjaksoa kesäkuun loppuun asti. Tarvittaessa jatkamme korvaavia tunteja läpi kesän aina tulevan sisäkauden alkuun asti. Tällöin teemme tarpeen mukaan muutoksia aikataulujen, kenttien ja ryhmäjakojen kanssa. Tämä on ns. oletusmalli.

3) Vaihtoehtoisesti koko kevätkauden laskunsa jo maksaneet voivat halutessaan pyytää valmennusmaksujen palautusta 16.3.-31.5. väliseltä ajalta lähettämällä viestiä osoitteeseen matti.kapyla (at) jarvenpaantennis.fi. Kauden pidentäminen ei koske tämän vaihtoehdon valinneita.

4) Viimeinen tarjoamamme vaihtoehto on mahdollisuus hyödyntää käyttämättä jäävien tuntien osuus hyvityksenä sisäkauden 2020-2021 ryhmävalmennustuntien maksuissa, yksityistunteina tai klinikkamaksuina. Jos valitset tämän vaihtoehdon ilmoita siitä viestillä osoitteeseen matti.kapyla (at) jarvenpaantennis.fi.

Lopuksi:
Seuramme ja valmentajamme ovat monien tahojen tapaan jatkossa suurten taloudellisten haasteiden edessä, joten halutessasi voit tukea seuramme toiminnan jatkuvuutta ilmoittamalla haluavasi jatkaa valmennusmaksujen suorittamista. Ilmoitathan tästä viestillä osoitteeseen matti.kapyla (at) jarvenpaantennis.fi.

Teemme päätöksiä valmennustoiminnan jatkumisesta seuraavan kerran viimeistään 13.5. Päivitämme tilannetta sekä Järvenpään Tennisseuran nettisivuilla että Facebookissa.

Voit ottaa yhteyttä sekä maksuihin että kaikkiin tennisasioihin liittyvissä asioissa Mattiin sähköpostitse (matti.kapyla (at) jarvenpaantennis.fi).

22.03.2020

Järvenpään Tennisseura ry:n hallitus