Liity jäseneksi

Jäsentietolomake

• Kaikille valmennustoimintaan osallistuville lähetetään vuosittain seuran jäsenmaksu, koska seuran järjestämä valmennus ja ohjattu tennistoiminta on hinnoiteltu jäsenten eduksi. Valmennuksessa mukana olevien ei siis tarvitsee erikseen täyttää alla olevaa lomaketta ja liittyä jäseneksi.
  • Liity jäseneksi (vuonna 2023 ja 2024 aikuiset 40 € ja juniorit 20 € / vuosi). Jäsenmaksusta lähetetään lasku sähköpostitse ja jäsenyys astuu voimaan kun maksu on suoritettu. Jäsenmaksun tason määrittää Suomen Tennisliitolle maksettava tilitysosuus, jolla katetaan liiton toimintaa.

Laita sähköpostia osoitteeseen komuraija (at) gmail.com tai matti(at)jarvenpaantennisseura.fi, jos haluat erota seurasta tai jäsentietosi muuttuvat!

Liityn jäseneksi

Miksi JäTS:n jäseneksi kannattaa liittyä?

- Yksityistunnit ovat seuran jäsenille edullisempia kuin ei-jäsenille

- Saat alennusta ulkokauden kenttävarauksista Järvenpään Tenniskeskuksessa

- Seuran jäsenet saavat 10%:n alennuksen tennisverkkokauppa www.tenniswarehouse-europe.comista tai 5%:n alennuksen https://global.tennis-point.comista. Etukoodit voit saada Matilta (matti (at) jarvenpaantennisseura.fi)

- Seuran jäsenet saavat myös alennusta Järvenpään Intersportin tennisvarusteista