Aikuisvalmennus sisäkausi 2023-2024

Ryhmäjaot ja aikataulut aukeavat alla olevan linkin kautta.

Avaa tästä ryhmäjaot ja aikataulut

Aikuisvalmennus on tarkoitettu kaikille tenniksestä kiinnostuneille aikuisille. Aikuisvalmennuksen valmennusryhmät kootaan pelaajien tason mukaisesti: pelaajia on mukana vasta-alkajista kilpaileviin pelaajiin.

RYHMÄHARJOITUKSET:

• Säännölliset harjoitukset 1-3 krt viikossa
  • Harjoitusten kesto 1 tunti
  • Ryhmäkoko 3 tai 4 pelaajaa / kenttä / valmentaja
  • Kuuden pelaajan ryhmät (vain uusille ja aloitteleville pelaajille) arkisin klo 17.00-21.00
  • Yksityis- ja paritunteja (1 tai 2 pelaajaa) voidaan järjestää säännöllisesti arkisin klo 7.00-16.00 välisenä aikana tai satunnaisesti viikonloppuisin (la klo 10.00-15.00 tai su klo 14.00-19.00)
  • 10% alennus arkipäivien 3-4 pelaajan päiväryhmistä (klo 7:00-15:00)

HARJOITUSPAIKKA:

Valmennusta järjestetään Järvenpään Tenniskeskuksen (Kuuselankatu 2, Järvenpää) lisäksi myös Keravan Tenniskeskuksessa (Metsolantie 5, Kerava) aina tiistaisin ja torstaisin. Harjoituksia saatetaan järjestää ulkokentillä (Järvenpään Tenniskeskuksen tekonurmikentä ja Keravalla Lapilan massakentät) mahdollisuuksien mukaan alkusyksystä ja keväällä.

Aikuisvalmennuksen hinnasto sisäkaudelle 2023-2024

Sisäkausi on alkanut Järvenpäässä ja Keravalla maanantaina 14.8.2023. Sisäkausi loppuu sunnuntaina 21.6.2023 (44 viikkoa). Valmennusmaksuihin lisätään laskutuksen yhteydessä hallintokulu, mikä on 6€ per lähetettävä lasku.  Laskut lähetetään sähköpostitse pelaajan toiveen mukaisesti kymmenessä erässä, neljästi kaudessa, kahdesti kaudessa tai kerran kaudessa. Valmennukseen osallistuvilta edellytetään myös tennisseuran jäsenyyttä. Jäsenmaksut laskutetaan vasta vuonna 2024, mutta uudet pelaajat saavat halutessaan maksaa syksyllä myös vuoden 2023 jäsenmaksun.

Epassi ja Edenred (Järvenpään Tennisseura ry) ovat myös maksuvaihtoehtoina 1.9.2023 alkaen!

Varaamme oikeuden hintojen muutoksiin 1.1.2024 alkaen.

- Mikäli samasta ruokakunnasta on seuran valmennuksessa useampi kuin yksi pelaaja, myönnetään 10% perhealennus pienimmästä valmennusmaksusta!

- 15% alennus arkipäivien 3-4 pelaajan päiväryhmistä (klo 7.00-15:00)

- Kuuden pelaajan ryhmät (vain uusille ja aloitteleville pelaajille) 18€/tunti eli koko sisäkaudelta 792€ + hallintokulu (laskutuskertojen mukaan) + jäsenmaksu

Aikuisvalmennus neljän hengen ryhmässä:

- 24€/tunti/pelaaja (kausimaksu yhdellä viikkotunnilla ilman alennuksia 1056€ + hallintokulu (laskutuskertojen mukaan) + jäsenmaksu

Aikuisvalmennus kolmen hengen ryhmässä:

- 29€/tunti/pelaaja

Parivalmennus kahden hengen ryhmässä:

- 38€/tunti/pelaaja

Yksityisvalmennus kerran viikossa:

- 68€/tunti/pelaaja

ILMOITTAUDU SISÄKAUDEN 2023-2024 AIKUISVALMENNUKSEEN!

Aiempi pelikokemus
Haluan (voit valita useita vaihtoehtoja)
Harjoitusaikatoive (valitse kaikki sinulle sopivat, tarkenna lisätietokenttään tarvittaessa):
Päätoiveeni valmennukselle (valitse vain yksi vaihtoehto; tarkenna alle tarvittaessa):
Olen kiinnostunut osallistumaan pelitapahtumiin (esim. hallisarja, sarjatennis yms.)
Monessako erässä haluat maksaa valmennusmaksun? (kts. Valmennusehdot sisäkausi 2023-2024)
Valokuvaus
Ilmoittautumalla valmennukseen hyväksyt valmennusehdot, jotka löytyvät Valmennus-välilehden alta!